2011年8月31日星期三

學化妝@Portfolio by Gary Chung & Eleena Yu

我未去Portfolio學化妝前, 都識基本嘅化妝技巧, 因為本身對化妝有興趣, 所以諗住再學得深入d, 閒時又可以賺下外快.

Portfolio有唔同嘅course, 我揀咗最多元化嘅創意造型化妝師 (MIC) Diploma 課程, 分3部份, 每星期上2.5hrs, total7-8個月. Part A教新娘妝 (搽粉, 遮瑕, 打陰影, 晝眉, 眼妝, 梳髻), Part B教唔同年代化妝, 古銅妝, color theory, 畫插圖同埋set頭, Part C教舞台妝, 噴槍妝, 面/身繪畫等.

Part A新娘妝考試 - 衫, 首飾, 頭飾都要自己準備

Part B唱片封套造型考試 - 自選一個造型跟住化得盡量神似.
整個假髮時有D狼狽, 因為要即席剪髮

一半課堂由Gary Chung教, 其他就Eleena負責. 每堂頭45分鐘會講解+示範, 其餘時間同學要搵朋友做model化返同一個妝, 最後再俾老師comment.  同學可以book時間返學校練妝, 由學校職員幫手睇個妝有冇改善地方. 表現好有機會out-job, 不過唔多.  每一part都有考試, 由學校搵model俾同學化指定主題嘅妝, 再由攝影師拍低照片, 曬好相老師會俾分, 之後同學可以拎返相片soft copy, 1張8F相(由學校揀), cert及reference letter. 雖然話就話係考試, 老師都會幫下眼, 幫你check完先影相. 我畢咗業3個多月, Part A及B的相已ready, 不過Part C重未有.

每Part都有一張cert, reference letter(有埋grade)同埋考試d相

學費一d都唔平, 要$40,000, 可以揀12個月分期付款.  其實香港都有好幾間化妝學校, 好多都有試讀, 試清楚係咪適合自己先報. 以下係我覺得Portfolio好及壞嘅地方:

+++++
1. 每人都會有一set免費掃(但竟然冇blush brush)
2. Gary Chung擅於分析輪廓, 好多tips真係唔講唔知, 一講就恍然大悟
3. 學校有提供化妝品(不過有些較舊), 唔駛一開始就買哂所有野
4. 每期exam的相片都影得好好, 可以擺落自己portfolio
5. 學嘅妝好多元化, 又有唔同theme

-----
1. 學費都真係幾貴
2. 上堂有機會遭人串, 並會聽到很多炫耀事蹟
3. 不是每個同學都有outjob機會

2011年8月21日星期日

Kose Lotion Mask 面膜紙

之前介紹Melvita花水講過lotion mask, 今日就詳細介紹下呢d一粒粒嘅面膜紙.


市面上有好多唔同品牌嘅面膜紙, 用過kose同埋shiseido quality最好, 唔會吸過多嘅toner. 我面大, kose會啱面型d.  所有冇alcohol成份嘅toner都可以用嚟敷面, 可以話係D.I.Y.面膜. 想要唔同效果可以用唔同功效嘅toner, 我常備嘅toner有美白, 消炎, 抗敏, 夏天我特別鍾意用, sheet mask敷完一般會黏笠d, 但lotion mask唔會, 除非用d好潤嘅toner, 敷完好refreshing, 效果亦非常顯著.
未加toner前好細粒好扁, 乾身的

加咗toner後會變軟, 拉開會變成一張sheet mask

好啱面形, 不過面細就會過大, shiseido可能會好d. 敷5-10分鐘.
之後用返平時搽toner後用的skincare

只要用平時用開嘅toner就得, 效果比就咁拍上面好好多, 要有特別效果可以揀以下toner:

美白 - Kose雪肌精/ Kanebo Blanchir Superior White Deep Clear Conditioner
抗敏 - Melvita花水
消炎- Kiehl's calendula herbal extract toner

$35/14粒@Sasa (靚靚冇再入貨喇)

2011年8月16日星期二

香味極度討好的narciso rodriguez for her body lotion

我一向對護膚品都唔係從一而終(對skincare only, 老公no worry), 就算對住d好鍾意嘅products, 都好想快d試新野. 但當我再一次用哂呢支body lotion, 竟然又係好唔捨得.

narciso rodriguez for her 系列我由香水用起, 每次用親個個都讚香. 香水以麝香為中心香調, 再配合花香, 琥珀及木香, 而呢隻body lotion都有同樣嘅香味, 所以我極為喜歡. 冬天用body cream先夠潤 (個盒好重, 雖然靚但用起唔方便), 夏天用呢隻body lotion就okay喇. 成日喺冷氣地方會抽乾皮膚水份, 搽返d有香味嘅body lotion, 可以滋潤皮膚, 又有淡淡香氣, 好refreshing!


Available at Lane Crawford @around$300. 有時會有set, 買香水送lotion或買lotion送香水.

微針美容隨時染愛滋 消委會:勿愛靚唔愛命

微針治療近年熱爆美容界,製造商聲稱把微針滾輪在面蛋上轉動,暗瘡印與凹凸洞就一掃而空。消委會過去三年接獲 43宗有關投訴,金額涉及 58萬元,最少 10宗涉及微針治療不良反應,甚至傷及真皮層。該會警告消費者,微針使用不當容易導致皮膚炎留下疤痕,甚至感染肝炎、愛滋病等傳染病,呼籲市民切勿自行購買微針工具。


最新一期《選擇》月刊指出,消委會微針不良反應投訴包括痕癢紅腫、暗瘡惡化甚至皮膚炎。投訴人 A小姐花 1.36萬到美容院購買 20次微針護理療程,接受首次療程後面部腫脹,第二次療程後同樣不適,求診才發現微針或傷及真皮層導致毛囊發炎。美容院不肯退款, A小姐訴諸法庭獲判 9,500元賠償。

微針治療投訴呈上升趨勢

消委會總幹事劉燕卿表示,去年接獲九宗微針治療投訴,今年首七個月接獲七宗,有上升趨勢。市面部份微針聲稱獲美國食物及藥物管理局( FDA)認證,但只是確認其生產工序達標,與療效並不相關,「微針係入侵性治療,標榜安全可靠、冇永久性創傷並唔正確。」劉強調消費者有權要求美容院退款或改用其他療程。她又引述海關稱,已要求有關微針產品附加中英文警告標籤,提醒市民使用前適當消毒。

消委會宣傳及社區關係小組委員梁光漢說,微針供應商聲稱以酒精或熱水冲洗微針就能消毒並不真確,須使用焗爐等特別消毒儀器才能翻用,「愛靚唔愛命,唔係咁明智。」《選擇》月刊引述香港大學感染及傳染病中心總監何栢良稱,不鼓勵市民使用微針,皮膚大面積嚴重發炎或留有永久疤痕。

醫學會會董、皮膚科專科醫生陳厚毅向本報表示,過去一年家用微針工具越來越受歡迎,病人通常在網上購買,「買一個,全家一齊碌。有個病人碌咗一年冇乜效,個碌生晒銹,唔發炎算好彩。」

陳厚毅解釋,家用微針一般長度僅 0.1至 0.2毫米,並無消除暗瘡印功效;針頭經多次使用變鈍,更成為細菌溫床。皮膚科醫生使用的微針長達一至兩毫米,才能深入皮層刺激骨膠原增生,「一碌就成面血,所以消毒功夫要做到足,甚至食定抗生素防止發炎。」

2011年8月15日星期一

多用途的假眼睫毛膠水

朝早畫好條眉, 好容易會俾汗水, 頭髮(尤其係齊/斜陰)等, 整到甩哂色, 或者塌落嚟, 眉"dup""dup", 好唔精神. 假眼睫毛膠水除咗用嚟痴假眼睫毛, 重可以令眉毛貼貼服服, 條眉可以keep足成日. 高低眉亦可以用呢個方法將低眉"蠟"高d, 盡量balance返眉形.

如果有用開假眼睫毛膠水, 你用返平時用開果隻就得. 我用dolly wink, 筆型極細, 好易上手.

好鍾意dolly wink嘅包裝, 粉紅+ribbon

掃頭夠細, 易用方便

未用前d眉毛"dup"哂落嚟

就算眉毛塌哂落嚟, 只需點些少假眼睫毛膠水上眉, 用手指輕輕推返靚個眉形就得, 乾咗會變透明, 好long-lasting架. 雖然好多修眉師傅會幫你剪短過長的眉毛, 不過我個人經驗, 剪短咗嘅眉毛生返長少少就會東歪西倒, 好唔整齊.
 
 沾假眼睫毛膠水上眉毛, 再將d眉毛黏去其他眉毛上面, 唔係黏落皮膚呀

好快就靚哂架喇

Koji Dolly Wink Eyelash Fix $79@Sasa

2011年8月11日星期四

B. yourself Make-up Pouch by agnes b

之前5月頭去韓國, 喺機上見到有呢款集bb cream, 紅莓閃亮水潤唇彩, 完美和諧琥珀彩妝盒, 標緻黑色眼線筆同埋化妝袋嘅set, 即刻急不及待買咗, 事隔3個月, 終於拎佢出嚟玩下.


BB Cream - 6合1 function, 有SPF20 PA++ 防曬, 保濕, 遮瑕, 抗老 (firming & radiance), make up base同粉底, 用1支就搞掂, 好方便. 質地非常水潤, 用少少就推勻全面.

紅莓閃亮水潤唇彩 - berry pink夠百搭,  色又靚


完美和諧琥珀彩妝盒 - earth tone非常易handle, 上色度不俗

標緻黑色眼線筆 - 好易畫, 用嘅時候向右轉就得, 斜面設計畫粗幼都得.  防水ok, 不過防油就爭d

agnes b的化妝品一向口碑不錯, 呢set只不過係$520, 有哂咁多野, 重送埋化妝袋, 勁抵, 係CX Group獨家, 搭飛機記住留意下.

2011年8月3日星期三

Kanebo Freshel Moist Lift Make Up Base Cover

Kanebo嘅化妝品一向深得我歡心, 不論counter或者開架貨都好得. 呢支Make Up Base Cover我都唔記得用到第幾支, 對我呢d貪新忘舊嘅人嚟講真係好難得架, 尤其係當佢出咗幾年我宜家都仲有用緊!


咁佢有咩優點吸引我呢?

- 改善暗啞膚色
- 修飾毛孔, 有coverage但唔厚 (不過obvious那些就不要懶, 用concealer吧)
- 控油但唔乾, 很matt
- 質地易推, 求其搽都好均勻
- 用咗粉底唔會氧化, 重好long-lasting
- 平!!!

creamy質地, 不過唔油架, 重有防曬SPF22 PA++

要快速上妝嘅話, 用呢類有coverage嘅base, 唔駛搽濕粉, 上完concealer直接用碎粉或pressed powder, 快捷方便.

未上乾粉已經很matt, love it so much!!!

不過佢都有個缺點, 就係難買咗d, 大間watsons先有 (留意那些開架, 見到有Kanebo就去望下), 之前colourmix都有, 宜家好似唔見. 我去旺角雅蘭中心附近那間watsons買, 地下那層.

Watsons $66 / 25g