2012年8月12日星期日

你有背脊暗瘡煩惱嗎?

之前都有分享過暗瘡問題, 當時面+身都滿佈豆豆. 醫好後幸運地面部冇再出, 不過背部的暗瘡隔左2年又再出返, 到宜家都仲有.  曾經用過不同產品, 又試過果酸煥膚, 磨皮都試埋, 加埋中藥, 都唔係好得, 用金箔soap/mask反而work, 不過都keep住有出同埋印去得唔夠快.

早2個月買左Proactiv的deep cleansing wash用, 有粒子去除死皮, 又含2%水楊酸, 令毛囊暢通, 減少油脂分泌. 本身呢隻wash係面/身都用得, 不過面部用就會乾左d, 同埋面皮膚薄d, 未必個個都用到水楊酸.  剛剛買第二支用, 背部暗瘡+印好左50%!!!
呢個牌子專係俾暗瘡皮膚用, 當年我有嚴重暗瘡時已經知有呢個brand, 不過香港未有得賣, 我喺she.com見有seller賣上左當, 俾左錢冇寄貨!!!不過宜家終於試左, 都真係值得推介.

我在watsons買, 網頁都有網購 -> http://www.proactiv.com.hk/