2011年6月30日星期四

有機護膚 - Julisis Silver Night Series液態銀

唔知大家會唔會對Julisis陌生呢? Julisis係Beyond Organic其中一個有機品牌, 主要分金同銀兩個系列分早晚用. 我準備介紹嘅液態銀就係晚間修護.

透過古老的煉金技術, Julisis研究出使用液態金誘發及活化肌膚的原始力量, 作為日間的保護準備; 同時透過使用液態銀於晚間一整夜為肌膚進行排毒, 緊緻及修護.

Julisis完全不含任何綜合化學成分, 所採用的植物為最優秀等級的藥用植物, 全人手栽種, 大部份更源自擁有百多年歷史, 位處海拔700米、意大利阿爾卑斯山脈旁的有機花園. 完全不含礦物油 (矽, 石蠟, 微晶蠟), 烷基硫酸鹽(SLS) , 人造防腐劑 (Ethyl-, Propyl-, Butyl-, Methylparaben) 及人造香料, 果酸 (PEG) 及硫酸鹽. 100% 天然純正. 敏感皮膚都非常啱用, 冇化學物質及有害身體成份, 用得絕對放心.

有機護膚品我都係今年先開始用, 對佢"無化學成分"極其鍾愛. 試過好幾個牌子, Julisis嘅產品最正, 但亦都最貴. 我都算捨得買skincare, 不過買完Julisis真係好肉赤, 因為essense+cream要over$4,600, 大概用到三個月.



silver elexir night 夜間精華 (上圖左), 每晚於潔面後塗1-2滴至面部及頸部, 好快就吸收哂, 之後再用silver cream night晚霜 (上圖右), 蘊含番紅花、聖約翰草、蜂蠟及Julisis液態銀精華, 質地較rich, 不油不膩, 感覺滋潤.

用左三個月, 差唔多用哂喇, 皮膚好左好多, 有彈性之餘, 面色通透咗, 脫皮的地方唔再脫皮, 充滿水份, 好飽滿, 唔化妝嘅時候, 面色好明顯係bright咗, 冇之前咁黃. 佢哋兩支產品聲稱有以下效果:

"增強肌膚的排毒過程, 幫助肌膚放鬆及進行修復, 可幫助保持肌膚的彈性, 更有助促進肌膚晚間更生過程, 幫助調和疲乏肌膚, 減淡細紋並令肌膚更緊緻, 並具鎮靜及豐潤效能."

我覺得名副其實, 真係做到哂. 如果你問我會唔會再用, 我一定會. 不過$$都係一個concern, 所以一年買一次到啦.

Beyond Organic
silver elexir night 夜間精華 $2,395
silver cream night 晚霜 $2,265

重試左Julisis sun emulsion, 同埋beyond organic另一品牌amala hydrating yogurt mask, 磨砂等產品, 遲d再介紹.

沒有留言:

發佈留言