2011年9月22日星期四

Tonymoly雙氧水面膜全港回收

台灣當局早前驗出韓國化妝品名牌 Tonymoly一款面膜含有當地禁用的雙氧水,該款面膜在港亦有售,有個人護理用品店已接獲供應商通知回收。海關昨表示,本港規定化妝品或護膚品含雙氧水的安全限量為 4%,已派員到市面嘗試購買該產品化驗。

台灣新北市衞生局驗出含 2%雙氧水的產品為 Tonymoly的 Magic white massage pack(神奇番茄美白按摩面膜)。同款面膜在本港屈臣氏及莎莎等店舖有售。屈臣氏表示,已接獲供應商通知會回收該款面膜;莎莎表示,昨日自願將該款面膜下架,保障消費者安全。

本港安全限量 4%較寬鬆

海關表示,在測試化妝品或護膚品方面,海關是參考國際採用的認可安全指引,如歐盟議會指令。根據該指令,化妝品或護膚品的雙氧水安全限量為 4%。海關已派員到市面巡查,嘗試購買樣本交由政府化驗所化驗。若發現產品有問題,會採取跟進行動。

城市大學生物及化學系副教授林漢華表示,台灣化妝品的化學物質含量標準一向較嚴格,若本港將護膚品的雙氧水含量上限訂為 4%屬較為寬鬆。一般用來洗傷口或消毒的藥用雙氧水,含量只有 3%,並只用來塗抹;化裝品及護膚品是長時間用於皮膚,若雙氧水含量多會令皮膚痕癢,故標準應較嚴格。

他續指,用來做實驗的雙氧水含量為 10%,不小心接觸會令皮膚痕癢,「忍唔住要即刻洗手」。工業用的雙氧水含量為 37%,接觸後會感到痛楚,「皮膚會即刻白咗,好似白雲鳳爪嘅白色」,脫皮後沒大礙,一般不會有長遠後遺症。

2011年9月17日星期六

金箔護膚Encore - Kinka金華

除左之前介紹嘅Sassou, Kinka係另一個日本金箔skincare牌子, 應該係金箔護膚品始祖. 早前皮膚有d敏感, 成條line轉用左金箔護膚品, 都用左幾星期, 效果非常滿意, 冇敏感仲感覺到塊面白滑左, 少左暗粒.
洗面皂 - 成日覺得soap好煩, 不過呢舊soap一定令你刮目相看, 因為真係洗得好好好乾淨
係暫時用過最好的洗面product

可以買個起泡網, 搓一下就好多泡, d泡好軟好綿, 輕輕打圈按摩, 面上嘅污垢就會洗走哂

起泡網 $15@muji

Lotion - gel狀質感, 全面搽, 令之後搽嘅skincare更吸收

金箔勁多, 搽上面再按摩下就吸收哂

面霜 - 全身都用得, 不過我用上面only, 塊面變得柔軟, 保濕超強, 滑嘟嘟
如之後上粉用sponge好d, 因為用手指有機會捽到d擦膠碎出黎

另外仲用過essence, sheet mask, gel mask, 全部效果都好好, gel mask可以reuse 10次, 好抵用. 我皮膚較油, 夜晚用essence就得, 早上lotion + cream已夠.

左上角係金箔sheet mask, 用完好有光澤, 面色好好

香港暫時得9 Beauty有, 貴日本買勁多 @@.

2011年9月15日星期四

又平又靚的Canmake Cream Cheek

Powder blush就用得多, cream blush用過未呢? 呢隻canmake好抵用, 上色度好滿意, 夠持久.

特色:
♥ 質感夠creamy, 容易推開
♥ 融化性啫喱狀配方, 掃上面頰會馬上變乾, 唔會油淋淋
♥ 夠哂貼面, 皮膚乾用唔到粉狀胭脂最啱用
♥ 略帶shimmer, 令面色更明亮 

一共有8個color, 橙/粉紅/peach tone都有

我買左01, 02, 03

02較紅, 01, 03會粉色d

用法: 用手指點少少上蘋果位, 再推開佢, 我用緊02, 好自然
想深色D可以點多少少, 或將呢個cream cheek打底再上powder blush, 顏色會更加突出

呢個blush我都買左2年, 當時$62, 宜家$72@log-on, yen貴成咁, 算加得少.

2011年9月4日星期日

神奇的Sassou金箔Clay Mask

金箔護膚品的熱潮由上年起一直都冇減退, 重愈黎愈HIT. 我分別買左Kinka同Sassou兩個品牌嘅唔同產品試用, 有soap, toner, essence, cream, 金箔mask (真係成塊金箔貼上面). 全部都好正, 而最意想不到就係呢個clay mask.

用金箔嚟護膚有咩好處呢? 根據Sassou官方網站, 金箔帶有大量離子, 能滲透至肌膚真皮層, 活化細胞分裂及生長, 延緩巨噬細胞對膠原蛋白及彈力蛋白的分解, 抑制黑色素的形成, 達至肌膚美白及提升彈力. 金能加速細胞生長, 令新細胞取代舊細胞, 令老化的肌膚變得年輕且健康;其次, 金箔能有效抑制黑色素母細胞的成長, 能令暗沉的肌膚變得光滑明亮;第三, 金能中和自由基, 平衡皮膚的酸鹼度, 讓膚質更穩定, 預防老化.

睇packing的話, sassou一d都唔似日牌, 不過好用就得啦, right?

呢個clay mask含海洋中的各種礦物質, 超過 40種純天然成份經過長時間提煉成為微細粒子. 主要成份包括有 : 日本千年海泥, 千足金箔, 甘油, 肉豆蔻酸, 尿素, 透明質酸, 溶血卵磷脂, 金盞花提取物, 人參.
texture比一般clay mask薄
用法好簡單, 於全面(避開眼, 嘴)薄塗一層, 等1分鐘加水打圈, 再洗乾淨.  面膜入面嘅微細粒子吸取毛孔裡的污垢, 去除死皮,  平衡油脂及緊緻毛孔. 真係短短一分鐘就做到哂以上效果, 又唔乾, 重有美白效果. 如面上有黑頭(尤其係鼻上), 用完真係吸走哂(好多clay mask都係將d黑頭浮面, 要自己再清, 但呢個真係完全清走), 柔軟白滑, 好神奇! 如果當洗面膏用, 先加水起泡, 用泡按摩面部, 再洗淨就可以.

由即日至月中, 旺角及又一城的logon有promotion counter, 有不同的promotion set, 另外買一件貨就有coupon送, 買第2件就用得, total5張coupon, 1張$100(買咩都用得), 3張$200(夠$1600先用得), 1張$300(夠$2300先用得).

$580/30g (9月中有upgrade版, 貴$100)