2011年8月3日星期三

Kanebo Freshel Moist Lift Make Up Base Cover

Kanebo嘅化妝品一向深得我歡心, 不論counter或者開架貨都好得. 呢支Make Up Base Cover我都唔記得用到第幾支, 對我呢d貪新忘舊嘅人嚟講真係好難得架, 尤其係當佢出咗幾年我宜家都仲有用緊!


咁佢有咩優點吸引我呢?

- 改善暗啞膚色
- 修飾毛孔, 有coverage但唔厚 (不過obvious那些就不要懶, 用concealer吧)
- 控油但唔乾, 很matt
- 質地易推, 求其搽都好均勻
- 用咗粉底唔會氧化, 重好long-lasting
- 平!!!

creamy質地, 不過唔油架, 重有防曬SPF22 PA++

要快速上妝嘅話, 用呢類有coverage嘅base, 唔駛搽濕粉, 上完concealer直接用碎粉或pressed powder, 快捷方便.

未上乾粉已經很matt, love it so much!!!

不過佢都有個缺點, 就係難買咗d, 大間watsons先有 (留意那些開架, 見到有Kanebo就去望下), 之前colourmix都有, 宜家好似唔見. 我去旺角雅蘭中心附近那間watsons買, 地下那層.

Watsons $66 / 25g

沒有留言:

發佈留言