2011年7月29日星期五

點樣踢走暗瘡 (護膚篇)

醫生食藥外, 都要用適當嘅skincare護膚, 可能我勤力敷mask及一絲不苟地用齊唔同function嘅護膚品, 劫後嘅疤痕並唔多.

出暗瘡嘅幾年間用過無數暗瘡肌產品, kiehl's, menard, shiseido, fancl, clinique, origins, jurlique, dermalogica, neostrata, caudalie, h2o, dr. hauschka, sofina, sk-ii, body shop, dhc, haba, sothys, paula's choice...真係邊個品牌一出新暗瘡用品就買, 香港冇都搵人喺外國買, 試過有次俾online seller呃, 諗起都一殼眼淚.

以下係值得推介嘅產品:
Acne-aid Liquid Cleanser (藥房約$60)
溫和但洗得乾淨的潔面奶. 最怕用到塊面乾哂嘅洗面, 呢隻真係good
(photo from Stiefel's website)

 Sebamed施巴淨膚潔面泡 (藥房約$80)
唔鍾意用潔面奶可以用呢個, 用咗明顯見到暗瘡謝得快d
(photo from Sebamed's website)
 Kiehl's 金盞花植物化妝水 (有唔同size, 細size 125ml約$200)
用cotton pad敷暗瘡位, 可以令暗瘡冇咁紅腫, 或者當toner用
反而人人讚嘅Menard Beauness對我冇用
(photo from Kiehl's website)
 Body Shop Tea Tree Blemish Gel (約$70)
以為係天然茶樹成份唔會有抗藥問題, 不過用咗2支就冇效. 開頭真係好work
(photo from Body Shop's website)

Dalacin T暗瘡水 (藥房約$80)
開頭用好有效, 如果唔係成日出暗瘡可以買支看門口, 不過有抗生素成份

因為事隔一段時間, 有D產品冇再出喇, 包括Kiehl's drawing paste同埋Eve Lom blemish treatment, 佢地係我用過最強嘅暗瘡膏.  美白方面, Sofina同Shiseido嘅whitening essence都好好, 唔會令暗瘡惡化但去印快d, 果時我2支輪住用.

1 則留言:

  1. HIHI~ 你好呀!
    我想問下你有關暗瘡既問題, 我依家都卑暗瘡煩緊, 我可以同你做個朋友交流下嗎? 你可唔可SEND個EMAIL卑我呀! loria430@hotmail.com

    回覆刪除