2011年7月17日星期日

Barrier Repair三重補濕滑肌面膜

話說上星期貪心地厚敷咗peeling mask(人哋明明寫住薄敷!!!), 搞到面部大範圍脫皮...所以走去買面膜 (真的是很好的藉口^^). Barrier Repair係一個不錯的平價日牌, 夠補濕, 不過佢好多產品都適合較乾皮膚.


呢隻補濕面膜有分水潤同極潤, 我買咗水潤, 極潤會適合冬天. 佢含雙效透明質酸, 深層滲透角質, 讓肌膚變得水嫩有彈性. 塊mask有d切口位, 方便緊貼哂成塊面. 洗完面敷5-10分鐘 (乾皮膚就15-20分鐘), 撕下面膜後將留低喺面上嘅美容液推勻, 即時補充大量水分, 我本身脫皮的地方好返好多, 第二朝冇再起皮仔, 好得!

Barrier Repair出咗一款面膜精華導入液配合呢隻mask一齊用, 我冇買到, 相信孖住用效果會更加好.

莎莎/卓悅/屈臣氏 $69/5片 (莎莎有時會有d一塊塊賣, $10, 勁抵)

沒有留言:

發佈留言