2011年7月12日星期二

有機護膚- Melvita花水

MELVITA係一個來自法國嘅有機品牌, 有成20幾年歷史. 早排見佢出咗勁多AD promote花水, 所以就走去買咗2支試下. Melvita花水係透過蒸餾法萃取, 可以舒緩及更新肌膚, 我會當toner用, 或者lotion mask. 成塊面敷lotion mask功效較顯著, 不過會好快用哂, 用化妝棉局部敷會化算d.

買2支大送1支細. 中間係矢車菊, 因為係for敷眼所以冇噴嘴.
由於啱啱先用完2支玫瑰花水(Chantecaille嘅王牌), 所以就冇買玫瑰, 買咗橙花水同埋矢車菊花水, 送咗支細嘅金縷梅花水. 橙花水氣味好fresh, 可以為肌膚補充水份, 有效軟膚及抗敏. 我有時會用lotion mask, 有時就咁噴濕化妝棉局部敷面, 抗紅之餘又補濕.  橙花重有天然嘅美白功效, 不過我用咗冇耐, 暫時唔覺. 矢車菊對眼部護理特別有效, 可以活化眼部肌膚, 舒緩眼部疲累同去紋去眼袋.  用嚟敷眼勁soothing, 即刻冇咗眼腫,  眼袋及黑眼圈好似冇咩分別, 可能要用耐d先有效.

呢d 粒粒lotion mask加花水變成sheet mask, 好正架. D不知名牌子會吸太多水好嘥,
kose同shiseido好好用, $30幾蚊有12-15粒. 面闊就kose好d,
不過呢期冇貨我就用住shiseido先, 莎莎/卓悅/靚靚都有.

金縷梅花水我都試咗, 佢有淨化、緊膚及收細毛孔的效用, 對非常乾燥及敏感肌膚尤其有效. 上星期塊面冇啦啦紅咗幾'達', 我即時用佢嚟敷咗2邊面, 10分鐘就冇事, 好堅!

花水各$210, 買2支有9折

2 則留言:

  1. 我都想試試 Melvita, 不知可在哪兒買到呢? 另外, 有時我用了眼霜, 會在眼霜位置出了油脂粒, 可能現在是夏季的關係. 有沒有一些不"笠" 的眼霜介紹一下呢? 謝.

    回覆刪除
  2. Melvita現有4間門市 - 沙田新城市, K11, ifc同埋times square

    眼霜方面, 你可以試下用gel狀, 有機品牌的話melvita及lavera都不錯, 另外我都喜歡clinique moisture surge.

    回覆刪除