2011年7月5日星期二

你有冇試過出唇瘡?

唇瘡一年起碼搵我一次, 個嘴唇腫起一大"達", 好樣衰, 重要成個幾禮拜先好返.  一出過唇瘡, 佢就會永遠記住你, 仲耐唔耐返嚟搵你, 極度討厭的,  究竟唇瘡係點形成呢?

具有高度傳染性的唇瘡, 係通過單純疱疹一型病毒而傳染. 唇瘡爆發分幾個階段, 開頭會覺得好痕, 長出三數粒小水泡, 之後水泡數量倍增, 一團一團聚結而生. 之後, 水泡會爆, 流d水出嚟 (果d"水"傳染性極高, 小心!), 傷口會潰爛, 再慢慢結焦同變乾, 有時乾到流血, 約10日左右患處會慢慢縮細.

出咗唇瘡就要好好處理, 因為好易傳染人, 只係輕輕掂下就有機會傳染到, 又或者患者摸下自己嘅唇瘡再接觸其他部位都會惹到. 嘴唇, 鼻孔, 眼皮邊緣都係較常出現唇瘡嘅地方.

只要曾經出現唇瘡, 病毒就會潛伏身體的神經線, 當身體免疫力軟弱時, 如傷風感冒、精神疲勞,壓力大、睡眠不足及曬太陽後等, 病毒就會活躍, 再次令感染復發. 我發現有時食完熱氣野都會好易出.  我一見有水泡, 就會搽唇瘡專用嘅lip balm, 再加埋抗病毒唇瘡藥膏一齊用.



上面果支係Blistex嘅lip balm, 搽咗有冰涼嘅感覺, 令患處冇咁痕 (卓悅, 莎莎, 萬寧, 屈臣氏都有)

下面果支藥膏, 得2g就要成$100 (萬寧要$120), 不過好勁, 我開頭用1日就好番, 但用得多抗藥性 (都用左成20年!!!), 要起碼3日先開始退少少. 有d藥房sell我買其他牌子, 話成份一樣, 我試過, 都唔得嘅...但我唔知係咪好多藥廠都有出呢個成份嘅藥膏, 可能有d係okay嘅都未定.

最近發現, 食奇異果有幫助呀, 可能因為增強抵抗力啦, 搽藥膏加食奇異果, 第2日就會爆水泡...快好多呢!!!

沒有留言:

發佈留言