2011年7月26日星期二

我最常用嘅化妝掃


以上呢幾支掃係我每次化妝嘅必備用具, 可以均勻地將d化妝品擺上面.

(左至右)

1. Bobbi Brown 碎粉掃 - 用掃定妝比用粉撲薄身, 不論係碎粉定係粉餅都適用

2. Sasa 胭脂掃 - 掃毛柔軟, 可以將胭脂blend得均勻

3. Smashbox 眉掃 - 斜角掃方便勾劃出細緻眉形

4. & 5.  百鳳堂眼影掃 - 較大的4可以輕易掃哂整個眼窩位.   小號的5適合掃雙眼皮位甚至係眼球上嘅眼影.  呢個牌子日本先有, 好好用. 平價的話Sasa的都不錯.

6. Bobbi Brown眼線掃 - 專for gel eyeliner, 夠纖細, 可以畫出理想嘅眼線

7. 植村秀遮瑕掃 - 掃頭夠細, 暗瘡印、雀斑都可以遮哂.  眼圈我prefer用手指輕印

8.  Kose眉掃 - 梳順條眉先畫, 眉形整齊兼且容易上色, 唔覺意搽咗落眉嘅粉底可以掃走埋

9.  莎莎睫毛梳+眉掃 - 搽睫毛液黏住咗可以梳返開, 眉掃同上面8功用一樣, 不過毛就硬身d

其實唇掃都好緊要, 因為直接將唇膏或唇彩搽上嘴容易滋生細菌, 不過我少搽lipstick, 平平地就okay, 卓悅莎莎大把choice.

洗掃我會用brush cleanser, 植村秀, M.A.C., Bobbi Brown也有出, 甚至用滴露皂液都得. 洗完用清水過乾淨, 印走水份, 再將掃毛整理貼服, 平放毛巾上面風乾 (唔好心急用風筒吹呀). 如果keep得好, 用10年都好似新一樣.

沒有留言:

發佈留言