2011年7月20日星期三

灰甲不一定是灰色的

很不幸試過2次出灰甲, 2次都係修甲感染到, 其中一間重係非常出名嘅修甲店. 其實修甲工具單單噴幾噴消毒酒精係殺唔哂d菌, 要浸足幾個鐘先得架, 所以出去修甲真係要自己買一套修甲kit.

好多人都唔知自己出灰甲, 又或者唔知點處理. 試過有次修甲時見個女仔整Gel甲, 原來佢有嚴重灰甲呀, 佢冇去睇醫生, 諗住遮住就算.

灰甲有幾項特徵, 快d睇下自己有冇:

1. 甲面呈現白色 (或黃黃啡啡, 甚至灰黑) - 不一定整塊甲, 可能係細細"達"
2. 指甲變厚, 凹凸不平
3. 剪指甲發現剪出嚟嘅甲脆弱易碎, 好似有d粉狀嘅物體喺指甲
4. 指甲冇哂光澤
5. 嚴重者會甩甲

灰甲係手甲或腳甲感染到真菌而引起, 通常腳甲會common d. 夏天又濕又熱令腳指容易成為真菌繁殖的溫床, 而香港腳或糖尿病患者、經常塗指甲油、多汗或經常長時間接觸水份, 以及著不透氣鞋襪嘅人士也容易患上灰甲. 灰甲會傳染架, 一隻指甲患灰甲, 可以禍及其他健康的指甲, 共用浴室、毛巾、拖鞋等都會將灰甲傳染俾人. 之前睇報紙, 有個男人有灰甲又唔知, 最後spread到去佢下體先發現, 真係得人驚!!!

要睇醫生搵最適合嘅治療方法, 可能係口服, 外塗或者雙管齊下, 宜家甚至有laser treatment, 因為腳甲生得慢, 要搞好耐, laser會快同埋徹底好多, 不過都貴好多呢!

我淨係試過外塗, 第一次醫生開咗Pfizer嘅藥水, 宜家冇出, 佢就俾咗百敵方Batrafen. 首先將d指甲盡量剪短, 磨薄再好似塗甲油咁搽.

一盒有哂藥水, 指甲銼, 消毒酒精棉

沒有留言:

發佈留言